Почетна
АСУЦ
ПРОЕКТ за размена на ученици (IVT – Initial Vocational Training) PDF Print E-mail
02.20.2013

 

 

МЕЃУНАРОДНА СОРАБОТКА

Литванија, Шведска, Естонија, Шпанија......

Проекти за мобилност во рамките на

Леонардо да Винчипрограмата 2012/2013


АСУЦ Боро Петрушевски е добитник на грантови за два меѓународни проекти и една подготвителна посета во рамките на Леонардо да Винчи програмата, во учебната 2012/2013 год.


ПРОЕКТ за размена на ученици (IVT – Initial Vocational Training)-

Современи технички достигнувања во областа на автомобилската мехатроника

во рамките на Леонардо да Винчи, проект за мобилност во рамките на Програмата доживотно учење


Во проектот се вклучени 8 ученици и 2 наставници. Партнер во проектот е Средно Стручно училиште од Вилниус – Литванија. Во рамките на проектот беше реализирана посета во Вилниус во периодот од (7-21).10.2012 год.

Повеќе...
 
ПОДГОТВИТЕЛНА ПОСЕТА ВО Севиља и Кадис, ШПАНИЈА PDF Print E-mail
02.20.2013

ПОДГОТВИТЕЛНА ПОСЕТА ВО Севиља и Кадис, ШПАНИЈА

 

Со цел реализирање на преговори за нов иден проект под името Следење на процесите кај мехатронските системи кај современите моторни возила, реализирана во период од (10-14).12.2012 год.

Повеќе...
 
ПРОЕКТ за размена на наставници (VETPRO) PDF Print E-mail
02.20.2013

ПРОЕКТ за размена на наставници (VETPRO) -

Споредување на образовните програми, курикулуми и методи во наставата помеѓу стручните училишта од областа на електромашинската и сообраќајната струка

во рамките на Леонардо да Винчи, Проект за мобилност во рамките на Програмата доживотно учење

 

Во проектот се вклучени 10 наставници, а земји партнери во проектот се Средни стручни училишта од Шведска и Естонија. Во рамките на проектот е реализирана посета на Средно стручно училиште од Монлуке, во близина на Гетеборг-Шведска, во периодот од (11-18).11.2012 год., од страна на 5 наставници од нашето училиште – дипломирани машински и сообраќајни инжинери.

Повеќе...
 
Медиумите и реалноста PDF Print E-mail
02.19.2013

Анкета

Медиумите и реалноста: пријатели или две страни на светот

(се разликуваат ли реалноста и медиумските стории?)

Со цел оспособување на учениците да бидат одговорни корисници и креативни создавачи на медиумски продукти на почетокот на проектот „Медиумите и реалноста – сојузници или противници“ беше спроведена анкета на репрезентативен примерок од ученици кои на доброволна основа беа мобилизирани за учество во проект во чија основа лежи вклученоста на учениците. Преку анализата на анкетниот прашалник беше констатирано дека најголем дел од учениците имаат сознанија за активностите на АЦЕС Академијата како резултат на претходните искуства на нашето училиште и се искажаа дека тие би сакале да бидат дел од проект поддржан од оваа организација.

Повеќе...
 
«StartPrev12345NextEnd»

Page 4 of 5