Veprimtaria arsimore |
E premte, 09 Dhetor 2011 11:39 |
Qendra shkollore e autokomunikacionit “Boro Petrushevski”, është qendër modern, bashkëkohore,, e vacant dhe unikate për arsimimin e kuadrave në fushën e komunikacionit rrugor në Republikën e Maqedonisë. Në kuadër të qendrës ka disa objekte në të cilat realizohet veprimtaria themelore edukative-arsimore si dhe aktivitete tjera plotësuese. QSHA “Boro Petrushevski” është qendër arsimore, modern, bashëkohore, e vacant dhe unikate qendër arsimore e kuadrave në fushën e komunikacionit rrugor në Republikën e Maqedonisë. Në kuadër të qendrës ka disa objekte në të cilat realizohet veprimtaria themelore edukativo-arsimore, si dhe veprimari të tjera plotësuese. Veprimtaria themelore e QSHA-së “Boro Petrushevski” është arsimimi I kuadrave nga profesioni i komunikacionit rrugor, makinerisë dhe autoteknikës nëpërmjet të shkollimit të rregullt dhe me korrespodencë në gjuhët mësimore maqedonase dhe shqipe. Poashtu, shkolla ofron mundësi për arritjen e më shumë llojëve të arsimimit për të rriturit: - specializime nga fusha e komunikacionit rrugor dhe mirëmbajtjes së automjeteve motorike - trajnime dhe kurse për arritjen e kompetencioneve dhe licencave për kryerjen e veprimtarisë në fushën e komunikacionit rrugor dhe mirëmbajtjes së automjeteve motorike. Përveç veprimtarisë arsimore, shkolla realizon edhe veprimtari dytësore: - Stacion për kontrollim teknik dhe regjistrim të automjeteve motorike; - Qendër për homologizim të automjeteve motorike; - Autoservis; - Auto poligon; - Autolarje.
Duke ju falëndëruar menaxhimit të mirë dhe të durueshëm dhe udhëheqjes të strukturave udhëheqese në shkollë, u arrit që shkolla të bëhet më bashkëkohore dhe të orientohet nga marrja e primatit në qendër për trajnim të kuadrave profesionale në Republikën e Maqedonisë nga fusha e komunikacionit, makinerisë dhe autoteknikës në vend dhe më gjerë, që paraqet rezultat nga puna më e gjatë e procesit të zhvillimit dhe nga rezultatet e arritura. QSHA ” Boro Petrushevski ” është institucion publik, e cila zhvillon veprimtari edukativo-arsimore. Me potencialin e vet kadrovik, përvojën, pajisjen hapësinore dhe materijale-teknike është në gjendje që t’i kryeje këto aktivitete: • U realizuan planet arsimore, me të cilën arsimon kuadër nga fusha e trafikut rrugor nëpërmjet të shkollimit të rregullt dhe me korespodencë; • Organizon dhe realizon trajnim të vazhdueshëm dhe seminare për profesionet shofer-instruktor dhe kontrollues në stacionin për kontrollim teknik të automjeteve motorike, operator të trafikut rrugor, automekanik specialist, autollamarinas specialist. • Bën shitjen e automjeteve të përdorura motorike.
Rëndësia e shërbimeve logjistike që i ofron shkolla, qëndron në krijimin e kushteve më të mira për realizimin e veprimtarisë themelore, që do të thotë: • Kënaqësi të të punësuarve nga kushtet për punë, fitimi dhe raporti i mjedisit ndaj punës së kryer •Kënaqësi të shfrytëzuesve nga raporti i kujdesit që e manifeston shkolla ndaj tyre Motoja e shkollës është Përherë mundet edhe më mire që në thelb do të thotë tendencë e përhershme për përcjelljen e trendeve moderne dhe ngritjen në shkollën më të lartë në çdo segment të punës dhe të jetës në shkollë. Vizioni për shkollën Vizioni për shkollën, që është përkufizuar si rezultat i analizës së kryer të gjendjes dhe strategjisë së përgatitur për zhvillimin e shkollës është: Strategjia globale Për mbijetësimin e tërësishëm të vizionit të tillë, vazhdimisht ka të bëjë me përsosjen e vendimeve për problemet kyçe të strategjisë së shkollës, të cilat do të mund ta pengonin zhvillimin e shpejt të shkollës në periudhën e ardhshme edhe atë: Realizimi i terësishëm i të gjithë kësaj duhet të realizojë me: Nga aspekti funkcional: • Cilësi më të lartë në plotësimin e nevojave të shfytëzuesve të shkollës. Nga aspekti organizativ: • Përsosja e udhëheqjes, arritje e njohurive të reja Nga aspekti i veprimtarisë: • Përparimi i standardeve dhe kritereve që vlejnë në kuadër të veprimtarisë në Republikën e Maqedonisë dhe harmonizimin e tyre me ato që vlejnë në vendet e Bashkësisë Evropiane |